Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 1 / 2017 Burmistrza Dobrej z dnia 02 stycznia 2017r. w sprawie: sporządzenia i podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowej położonej w Dobrej, gmina Dobra, oznaczonej numerem ewidencyjnym 1947/1 o pow. 0,0211 ha przeznaczonej do zbycia w drodze bezprzetargowej. Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późn. zm.) w związku z art. 37 ust. 2 pkt. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016r., poz. 2147) zarządza się co następuje: §1 Z dniem 02.01.2017 roku podaje się do publicznej wiadomości wykaz dotyczący nieruchomości gruntowej położonej w Dobrej, gmina Dobra, oznaczonej numerem ewidencyjnym 1947/1 o pow. 0,0211 ha zapisanej w księdze wieczystej KN1T/00028322/4 przeznaczonej do zbycia w drodze bezprzetargowej. § 2 Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej. § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Burmistrz Dobrej /-/ Andrzej Piątkowski