Zapraszam na XXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 września 2016 r. (środa) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej. Porządek obrad : 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dobra, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2016 roku. 9. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych - projekt Nr XXI/169/16, 2) zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych - projekt Nr XXI/170/16, 3) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części gruntu na czas nieoznaczony oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tych umów - projekt Nr XXI/171/16, 4) zapłaty podatków i opłat za pomocą innego instrumentu płatniczego, w tym instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny– projekt Nr XXI/172/16, 5) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – projekt Nr XXI/173/16, 6) zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XXI/174/16, 10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 11. Wolne wnioski. 12. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski