Zapraszam na XIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 lipca 2016 r. (czwartek) o godz. 800 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad : 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra - projekt Nr XIX/160/16, 2) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - projekt Nr XIX/161/16, 3) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części gruntu na czas nieoznaczony oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tych umów – projekt Nr XIX/162/16, 4) przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny dla Gminy Dobra na lata 2016-2018 – projekt Nr XIX/163/16, 5) zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XIX/164/16, 6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2016-2026 – projekt Nr XIX/165/16, 9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 10. Wolne wnioski. 11. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Sebastian Gwizdalski