Uchwała Nr VII/49/03

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 11 września 2003 r.

 

w sprawie: zmiany budżetu na 2003 rok

 

                Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art.117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2003r.  nr 15, poz.148 ze zmianami)

            Rada Miejska w Dobrej uchwala co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale nr III/24/02 z dnia 30 grudnia 2002 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2003 r. zmienionej uchwałą nr IV/26/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 25 lutego 2003 r., zarządzeniem  nr 8/2003 Burmistrza  Dobrej z dnia 27 marca 2003 r., uchwałą nr V/33/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 29 kwietnia 2003 r., uchwałą nr VI/39/03 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 czerwca 2003 r. wprowadza się następujące zmiany:

 

1. W  § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 8.554.702,46 zł w tym:

-          dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań      bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami  kwocie 854.954,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości:  8.598.758,74 zł w tym:

-          dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań      bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie  874.523,00  zł,

2.      W  § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 8.345.645,75 zł w tym:

-          wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 854.954,00 zł, zastępuje się kwotą w wysokości                                   8.389.702,03 zł w tym:

-          wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 874.523,00 zł,

3.      W § 11 uchwały dotychczasową treść oznacza się pkt 1. Dodaje się pkt 2 w brzmieniu:

     2. Określa się limity wydatków związanych z realizacją wieloletniego planu inwestycyjnego w kwocie 14.152,50 zł zgodnie z załącznikiem nr 11, którego brzmienie określa załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

4.      W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2003r.” wprowadza się następujące zmiany :

                                

a) zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 56.681,96  z tego:

 

 

 

Dochody – zadania własne

 

 

dz. 010

rozdz. 01010

§ 069 

o kwotę

-

18.750,00 zł

dz. 100

rozdz. 10095

§ 046 

o kwotę

-

224,46 zł

dz. 700

rozdz. 70005

§ 047 

o kwotę

-

100,00 zł

dz. 700

rozdz. 70095

§ 091 

o kwotę

-

350,00 zł

dz. 750

rozdz. 75023

§ 091 

o kwotę

-

90,00 zł

dz. 756

rozdz. 75601

§ 035 

o kwotę

-

800,00 zł

dz. 756

rozdz. 75615

§ 074 

o kwotę

-

19,50 zł 

dz. 756

rozdz. 75621

§ 002 

o kwotę

-

700,00 zł

dz. 801

rozdz. 80195

§ 203 

o kwotę

-

6.709,00 zł

dz. 853

rozdz. 85395

§ 203

o kwotę

-

8.830,00 zł

dz. 854

rozdz. 85404

§ 083 

o kwotę

-

450,00 zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 900

rozdz. 90015

§ 201 

o kwotę

19.659,00 zł  

                 

b) zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę  12.625,68  z tego:

 

Dochody – zadania własne

 

dz. 756

rozdz. 75615

§ 031 

o kwotę

12.535,68 zł    

 

Dochody – zadania zlecone

 

Dz. 853

rozdz. 85395

§ 201 

o kwotę

90,00 zł  

 

 

c) dokonuje się przeniesień między działami i paragrafami w następujący sposób:

Dochody - zadania własne

 

dz. 853

rozdz. 85319

§ 097

zmniejsza się o kwotę

-

3.000,00 zł

dz. 853

rozdz. 85395

§ 097

zwiększa się o kwotę

-

3.000,00 zł

 

5.      W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2003 r.” wprowadza

się następujące zmiany:

   

a) zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 48.646,28 zł z tego:                                                                                          

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 600

rozdz. 60016

§ 6050

o kwotę

-

6.448,28 zł

dz. 801

rozdz. 80195

§ 4440

o kwotę

-

6.709,00 zł

dz. 853

rozdz. 85315

§ 3110

o kwotę

-

8.830,00 zł

dz. 900

rozdz. 90001

§ 6050

o kwotę

-

4.000,00 zł

dz. 921

rozdz. 92195

§ 2710

o kwotę

-

  500,00 zł

                 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 900

rozdz. 90015

§ 4260

o kwotę

-

11.925,00 zł

 

 

§ 4300

o kwotę

-

7.734,00 zł

 

 

    b) zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę  4.590,00  zł z tego:  

 

Wydatki - zadania własne

 

dz. 010

rozdz. 01010

§ 4270

o kwotę

-

4.000,00 zł

dz. 754

rozdz. 75412

§ 2310

o kwotę

-

  500,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85395

§ 3110

o kwotę

-

90,00 zł

                                                                                       

c) dokonuje się przeniesień między działami i paragrafami w następujący sposób:

Wydatki - zadania własne

 

dz. 750

rozdz. 75023

§ 4210

zmniejsza się o kwotę

-

5.000,00 zł

dz. 754

rozdz. 75412

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

5.000,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

3.000,00 zł

 

 

§ 4260

zwiększa się o kwotę

-

500,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

3.500,00 zł

dz. 853

rozdz. 85319

§ 4010

zwiększa się o kwotę

-

59,01 zł

 

 

§ 4440

zmniejsza się o kwotę

-

59,01 zł

dz. 854

rozdz. 85404

§ 4040

zwiększa się o kwotę

-

726,00 zł

 

 

§ 4260

zwiększa się o kwotę

-

500,00 zł

 

 

§ 4270

zmniejsza się o kwotę

-

500,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

726,00 zł

dz. 921

rozdz. 92109

§ 2650

zmniejsza się o kwotę

-

2.000,00 zł

 

 

§ 2550

zwiększa się o kwotę

-

2.000,00 zł

 

Wydatki – zadania zlecone

 

dz. 853

rozdz. 85319

§ 4010

zwiększa się o kwotę

-

25,30 zł

 

 

§ 4440

zmniejsza się o kwotę

-

25,30 zł

 

 

6.      W załączniku nr 6 do uchwały „Przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2003 rok” wprowadza się następujące zmiany:

a) dokonuje się następujących zmian w wydatkach:

-          pkt. 1 – czyszczenie rowów odprowadzających deszczówkę – zmniejsza   się o kwotę 4.000,00 zł oraz

-          dodaje się pkt. 5 – budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami m. Dobra Etap III  – 2.000,00 zł

-          dodaje się pkt. 6 – budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami m. Dobra Etap IV – 2.000,00 zł.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.