Zapraszam na XVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 10 czerwca 2016 r. (piątek) o godz. 1600 w ZSP w Dobrej w Szkole Filialnej w Piekarach. Porządek obrad : 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej za 2015 r. a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobra za b) przedstawienie sprawozdania finansowego gminy Dobra za 2015 r. c) przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Dobra d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu e) dyskusja f) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii g) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w przedmiocie absolutorium z wykonania budżetu gminy Dobra za 2015 r. h) zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem i) głosowanie nad absolutorium dla Burmistrza Dobrej z tytułu wykonania budżetu za 2015 rok– projekt nr XVIII/158/16 9. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XVIII/159/16, 10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 11. Wolne wnioski. 12. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz.446) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej
2015 r.
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2015 r.
o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium
z wykonania budżetu gminy Dobra za 2015 r. – projekt nr XVIII/157/16,
/-/ Sebastian Gwizdalski