OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE |
MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY W DOBREJ ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: do realizacji świadczenia wychowawczego WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie – wyższe. 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia. 5. Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: - ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2016 r., poz.195), - rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze (Dz. U. z 2016 r., poz. 214), -znajomość procedur postępowania administracyjnego, w tym umiejętność oceny materiału dowodowego i opracowanie decyzji administracyjnej zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2016 r. poz. 23), - ustawy o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 114 ze zm.), 6. Umiejętność korzystania z przepisów prawa i ich interpretowania. 7. Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Biegła znajomość obsługi komputera i Internetu, umiejętności komunikowania się z klientami i ze współpracownikami. 2. Samodzielność i efektywność w działaniu, sumienność, dokładność i umiejętność pracy w zespole. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU 1. Obsługa interesantów /udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków o świadczenia wychowawcze 2. Wprowadzanie świadczeń do bazy komputerowej. 3. Samodzielne uzyskiwanie lub weryfikacja drogą elektroniczną informacji niezbędnych do prowadzenia postępowania w spawie świadczenia wychowawczego 4. Przygotowywanie decyzji administracyjnych. 5. Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń. 6. Kompletowanie dokumentacji osób odwołujących się od decyzji. 7. Dokonywanie bieżących analiz ilościowych i finansowych w zakresie udzielanych świadczeń, 8. Sporządzanie sprawozdań dotyczących świadczenia wychowawczego WARUNKI PRACY NA STANOWISKU 1. Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Miejskiego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej 2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. 3. Obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka). WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (według załączonego wzoru). 2. List motywacyjny – podpisany własnoręcznie. 3. Życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach. 5. Podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 6. Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii. 8. Podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku. 9. Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2014 r. poz.1202 ze zm.).”
Komplet wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: 62-730 Dobra, ul. Wiatraki 13, w terminie do dnia 21 marca 2016r. do godz.15.00 - liczy się data i godzina wpływu do Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej. Dokumenty, które wpłyną do Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. INNE INFORMACJE Po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. |
Dobra, dnia 11.03.2016r Kierownik MGOPS w Dobrej
/-/ Elżbieta Pawłowska