Zapraszam na XIV sesję nadzwyczajną Rady Miejskiej w Dobrej, zwołaną na wniosek Burmistrza Dobrej z dnia 3 marca b.r., która odbędzie się w dniu 10 marca 2016 r. (czwartek) o godz. 1200 w Sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrej
Porządek obrad. 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) wyznaczenia Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci – projekt Nr XIV/128/16, 2) uchwalenia Statutu Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej – projekt Nr XIV/129/16, 3) przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dobra w 2016 r. – projekt Nr XIV/130/16, 4) wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny przez Gminę Dobra nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Skęczniew gm. Dobra – projekt Nr XIV/131/16, 5) wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny przez Gminę Dobra nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Skęczniew gm. Dobra – projekt Nr XIV/132/16, 6) udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra dla Powiatu Tureckiego na dofinansowanie realizacji zadania powiatu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest – projekt Nr XIV/133/16, 7) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia „Planu Gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Dobra”- projekt Nr XIV/134/16, 8) udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji w ramach programu likwidacji zagrożeń na dojściach do szkół dzieci i młodzieży na drogach wojewódzkich – projekt Nr XIV/135/16, 9) określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2016 – projekt Nr XIV/136/16, 10) zmiany uchwały budżetowej na 2016 rok – projekt Nr XIV/137/16, 7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 8. Wolne wnioski. 9. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 j. t.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski