Zapraszam na XII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 29 grudnia 2015 r. (wtorek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej. Porządek obrad: 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) zmiany uchwały budżetowej na 2015 rok – projekt Nr XII/120/15, 2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2015-2026 – projekt Nr XII/121/15, 9. Podjęcie uchwały w sprawie: 1) uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2016-2026 - projekt Nr XII/122/15, 2) udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu- projekt Nr XII/123/15 10. Podjęcie budżetu Gminy Dobra na 2016 r. (nr XII/124/15) 1) przedstawienie projektu uchwały budżetowej, 2) odczytanie opinii Komisji, 3) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej, 4) przedstawienie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej , 5) dyskusje nad autopoprawkami Burmistrza i pozostałymi wnioskami oraz ich przegłosowanie, 6) głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej, 11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 12. Wolne wnioski. 13. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 j. t.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej /-/ Sebastian Gwizdalski