Zapraszam na XI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 10 grudnia 2015 r. (czwartek) o godz. 900 w sali konferencyjnej Centrum Kultury w Dobrej. Porządek obrad: 1. Otwarcie Sesji. 2. Stwierdzenie quorum. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Interpelacje i zapytania radnych. 6. Sprawy samorządu. 7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej. 8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych. 9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2014/2015. 10. Podjęcie uchwał w sprawie: 1) obniżenia średniej ceny żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego w 2016 r.- projekt Nr XI/102/15, 2) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości w roku podatkowym 2016 – projekt Nr XI/103/15, 3) określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych na rok 2016 – projekt Nr XI/104/15, 4) określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji dla celów podatkowych – projekt Nr XI/105/15, 5) określenia stawek opłaty targowej, zarządzenia jej poboru w drodze inkasa, określenia inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso – projekt Nr XI/106/15, 6) zwolnień w podatku od nieruchomości- projekt Nr XI/107/15 7) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej – projekt Nr XI/108/15, 8) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej – projekt Nr XI/109/15, 9) wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem po byłej szkole podstawowej oraz na odstąpienie od obowiązującego przetargowego trybu zawarcia tej umowy – projekt Nr XI/110/15, 10) Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Dobra na 2016 rok – projekt Nr XI/111/15, 11) „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Dobra na 2016 rok- projekt Nr XI/112/15, 12) zgłoszenia Sołectwa Miłkowice oraz Sołectwa Potworów do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2013-2020”- projekt Nr XI/113/15, 13) przyjęcia „Zintegrowanej Strategii Rozwoju Gospodarczego Gmin Powiatu Tureckiego na lata 2015-2025”- projekt Nr XI/114/15, 14) zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków - projekt Nr XI/115/15, 15) wyrażenia stanowiska o potrzebie udzielenia pomocy finansowej Województwu Wielkopolskiemu - projekt Nr XI/116/15, 16) przyjęcia zmiany statutu Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto Czysta Gmina”- projekt Nr XI/117/15 17) zmiany uchwały budżetowej na 2015 rok – projekt Nr XI/118/15, 18) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2015-2026 – projekt Nr XI/119/15, 11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 12. Wolne wnioski. 13. Zamknięcie obrad. Podstawa prawna udzielenia zwolnienia radnemu od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy: art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1515 j. t.) Przewodniczący Rady Miejskiej w Dobrej
/-/Sebastian Gwizdalski