BURMISTRZ DOBREJ
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. sekretariatu Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), kserokopiarek Wymagania niezbędne pozostałe 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego. 2. Korzystanie w pełni z praw publicznych. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych. 4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego i administracyjnego 2. Znajomość przepisów prawnych regulujących problematykę na stanowisku: - kodeks postępowania administracyjnego, - instrukcja kancelaryjna. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Realizacja zagadnień związanych z: - obsługą interesantów Urzędu Miejskiego w Dobrej, - zaopatrzeniem w materiały biurowe i prowadzeniem gospodarki materiałowej w tym zakresie, - obsługa kserokopiarek, - prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, - prowadzeniem ewidencji prawa wewnętrznego, - prowadzeniem dokumentacji z kontroli wewnętrznej i zewnętrznej urzędu i jednostek organizacyjnych, - obsługa i rejestracją korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - obsługą zebrań z przedstawicielami jednostek pomocniczych, - prowadzeniem spraw z zakresu ochrony zdrowia, - nadzorem tablic ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej. Wymagany staż pracy: Minimum 1 rok w administracji. Wymagane dokumenty: List motywacyjny, życiorys (CV), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne odbędzie się w terminie 7 dni od zakończenia przyjmowania ofert. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://dobra.nowoczesnagmina.pl), strona - dobra24.pl oraz tablicy informacyjnej w UM Dobrej bezpośrednio po podpisaniu umowy o pracę z kandydatem, który uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie z wymogami regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej. Burmistrz Dobrej /-/ Andrzej Piątkowski Dobra, dn. 07.08.2015 r.
Oferty w zamkniętych kopertach z umieszczonym na nich imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz adnotacją: ,,Konkurs na stanowisko ds. sekretariatu’’ należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10 w terminie do godz. 15.00 dnia 24 sierpnia 2015 r.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j. t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j. t.).