Uchwała Nr IV/26/03
Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 25 lutego 2003 r. w sprawie: zmiany budżetu na 2003 r. Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami), art. 109, art. 117, art. 124 ust. 1 i 2 pkt. 1 oraz ustęp 3, art. 128 ust. 2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami) Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a , co następuje: § 1 W uchwale nr III/24/02 z dnia 30 grudnia 2002 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie budżetu gminy na 2003 r. wprowadza się następujące zmiany: 1. W § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 8.315.405,00 zł w tym: - dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie – 755.160,00 zł zastępuje się kwotą w wysokości 8.317.276,00 zł w tym: - dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie – 749.860,00 zł 2. W § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 8.032.705,00 zł w tym: - wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 755.160,00 zł zastępuje się kwotą w wysokości 8.034.576,00 zł w tym: - wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 749.860,00 zł 3. W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2003 r.” wprowadza się następujące zmiany: a) zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 26.758,00 zł z tego:
dz. 758 rozdz. 75801 § 292 o kwotę – 24.258,00 złDochody - zadania własne
Dochody - zadania zlecone
dz. 853 |
rozdz. 85313 |
§ 201 |
o kwotę |
– |
2.500,00 zł |
b) zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę 24.887,00 zł z tego:
Dochody - zadania własne
dz. 756 |
rozdz. 75621 |
§ 001 |
o kwotę |
– |
16.456,00 zł |
dz. 758 |
rozdz. 75802 |
§ 292 |
o kwotę |
– |
631,00 |
Dochody - zadania zlecone
dz. 750 |
rozdz. 75011 |
§ 201 |
o kwotę |
– |
200,00 zł |
dz. 853 |
rozdz. 85316 |
§ 201 |
o kwotę |
– |
7.600,00 zł |
4. W załączniku nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 2003 r.” wprowadza się następujące zmiany:
a) zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 9.671,00 zł z tego:
Wydatki - zadania własne
dz. 750 |
rozdz. 75023 |
§ 4270 |
o kwotę |
– |
7.171,00 zł |
Wydatki - zadania zlecone
dz. 853 |
rozdz. 85313 |
§ 4130 |
o kwotę |
– |
2.500,00 zł |
b) zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 7.800,00 zł z tego:
Wydatki - zadania zlecone
dz. 750 |
rozdz. 75011 |
§ 4010 |
o kwotę |
– |
166,00 zł |
|
|
§ 4110 |
o kwotę |
– |
30,00 zł |
|
|
§ 4120 |
o kwotę |
– |
4,00 zł |
dz. 853 |
rozdz. 85316 |
§ 3110 |
o kwotę |
– |
7.600 zł |
§ 2
Wykonanie niniejszej powierza się Burmistrzowi Dobrej.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
U z a s a d n i e n i e
do uchwały Nr IV/26/03 Rady Miejskiej w Dobrej
z dnia 25 lutego 2002 r. w sprawie zmiany budżetu na 2003 rok
Powyższą uchwałą dokonuje się następujących zmian:
1. |
Zwiększa się dochody o kwotę 26.758,00 zł z tego: | ||||
|
Dochody – zadania własne | ||||
|
dz. 758 rozdz. 75801 |
– |
24.258,00 zł |
– |
część oświatowa subwencji ogólnej |
|
Dochody – zadania zlecone | ||||
|
dz. 853 rozdz. 85313 |
– |
2.500,00 zł |
– |
dotacja na składki na ubezpieczenia zdrowotne |
2. |
Zmniejsza się dochody budżetu o kwotę 24.887,00 zł z tego: | ||||
|
Dochody - zadania własne | ||||
|
dz. 756 rozdz. 75621 |
– |
16.456,00 zł |
– |
podatek dochodowy od osób fizycznych |
|
dz. 758 rozdz. 75802 |
– |
631,00 zł |
– |
część podstawowa subwencji ogólnej |
|
Dochody - zadania zlecone | ||||
|
dz. 750 rozdz. 75011 |
– |
200,00 zł |
– |
dotacja dla Urzędu Stanu Cywilnego, ewidencja ludności, Obrona Cywilna |
|
dz. 853 rozdz. 85316 |
– |
7.600,00 zł |
– |
dotacja na zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze |
3. |
Zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 9.671,00 zł z tego: | ||||
|
Wydatki - zadania własne | ||||
|
dz. 750 rozdz. 75023 |
– |
7.171,00 zł |
– |
usługi remontowe w budynku Urzędu Gminy |
|
Wydatki - zadania zlecone | ||||
|
dz. 853 rozdz. 85313 |
– |
2.500,00 zł |
– |
S+kładki na ubezpieczenia zdrowotne |
4. |
Zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 7.800,00 zł z tego: | ||||
|
Wydatki - zadania zlecone | ||||
|
Dz. 750 rozdz. 75011 |
– |
200,00 zł |
– |
wynagrodzenia osobowe i pochodne od wynagrodzeń |
|
Dz. 853 rozdz. 85316 |
– |
7.600,00 zł |
– |
zasiłki rodzinne, wychowawcze i pielęgnacyjne |