Z A R Z Ą D Z E N I E   Nr  8/ 2015

Burmistrza Dobrej

z dnia 08.06.2015r.

 

 

w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego część lokalu użytkowego przeznaczonego  do oddania w najem  na okres trzech lat.

 

             Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zm.) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) zarządza się, co następuje:

 

§1

  1. Przeznacza się do oddania w najem na okres trzech lat część  lokalu użytkowego  o pow. 3 m2  mieszczącego się w budynku gminnym Urzędu Miejskiego w Dobrej  przy Pl. Wojska Polskiego 10  na terenie nieruchomości oznaczonej  numerem ewidencyjnym 1734.  położonej w Dobrej szczegółowo opisany w załączniku do niniejszego zarządzenia.
  2. Szczegółowe warunki wynajęcia  lokalu zostaną ustalone w umowie najmu

 

§ 2

 

  1. Wykaz, o którym mowa w §1 ust. 1  podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w  Dobrej, na okres 21 dni. Informację o wywieszeniu wykazu podaje się do publicznej wiadomości  przez ogłoszenie w prasie lokalnej, w inny sposób zwyczajowo przyjęty, a także na stronie internetowej Urzędu BIP:  www.dobra.nowoczesnagmina.pl .

 

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Dobrej.

 

§ 3

          

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                   

                                                           

Burmistrz Dobrej

/-/ Andrzej Piątkowski