OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego, do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego, do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim - na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Parametry techniczne pojazdu wymagane przez Zamawiającego (1): Fabrycznie nowy min 2013r. lub 2014r.Rozstaw osi powyżej 3300 mm. Lakier akrylowy - bez dopłaty - preferowany kolor jasny. Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, powyżej 100KM, norma min. EURO 5. Oryginalne kombi 9 osobowe. Z wyposażeniem: Immobiliser, centralny zamek z pilotem - fabryczny, izolacja dźwiękowo-termiczna, autoalarm - fabryczny, wspomaganie układu kierowniczego, układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, systemy kontroli trakcji : układ EDS lub równoważny, systemy kontroli trakcji : układ ASR lub równoważny, systemy kontroli trakcji : układ MSR lub równoważny, systemy kontroli trakcji : układ ESP, niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, napęd na koła przednie lub tylne, obrotomierz elektroniczny, lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane, skrzynia biegów min 5- biegowa mechaniczna, klimatyzacja z min. półautomatyczną regulacją, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy i pasażera, zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne / atermiczne, wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem, przesuwne prawe drzwi boczne, tylne drzwi podnoszone do góry z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem, czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa dla kierowcy, stopień wejściowy boczny oświetlony, oświetlenie w podsufitce gniazdo 12V w kabinie, wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłowy, drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział pasażerski, elektrycznie regulowane przednie szyby boczne, fotel kierowcy z regulacją wysokości , podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami, podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2 + 1 miejscowe, składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach, lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu, pełna tapicerka przedziału pasażerskiego, podsufitówka welurowa lub materiałowa, pełne tapicerowanie boków pojazdu, uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z przedziału pasażerskiego, rolety na bocznych szybach przedziału pasażerskiego, reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu, trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu, przygotowanie do montażu radia - antena, głośniki szerokopasmowe Radio z odtwarzaczem CD, pojazd powinien być wyposażony w fabryczny czujniki parkowania z tyłu, opony zimowe - 4 szt., pełnowymiarowe koło zapasowe, kartę pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę oraz apteczkę ,fartuchy przeciwbłotne, komplet dywaników gumowych w kabinie kierowcy. Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, schowek - miejsce na pasy, szyny wzdłuż mocujące 1wózek w podłodze pojazdu, komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózka z tyłu do pojazdu, oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych. Minimalne warunki gwarancji: 24 miesiące bez limitu kilometrów, 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, 144 miesiące na perforację elementów nadwozia. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) nie dotyczy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić zgodnie z poniższymi zapisami: Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia umownego terminu w przypadku: a. działania tzw. siły wyższej b. z przyczyn zależnych od Zamawiającego c. okoliczności, których nie można było przewidzieć, d. terminów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca swoje żądanie przedłużenia umownego terminu wykonania zamówienia przedkłada Zamawiającemu pisemnie podając nowy termin zakończenia zamówienia wraz z uzasadnieniem faktycznym. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/ IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62 - 730 Dobra Sekretariat (pok. nr 8). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Wyrównywania Różnic Między Regionami II. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62 - 730 Dobra Sekretariat (pok. nr 8).