Dobra: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2013/2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobra.nowoczesnagmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2013/2014. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa uczniów w dni nauki szkolnej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2012/2013 z miejscowości wchodzących w skład obwodu Szkoły Podstawowej w Dobrej wraz z Szkołą Filialną w Piekarach oraz Gimnazjum w Dobrej po trasach opisanych w Przewidywanym Harmonogramie Dowozów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ . Przewidywana liczba kilometrów do przejechania dziennie - 280 km. Ostateczna liczba kilometrów dziennego przebiegu zostanie ustalono i podana przez Zamawiającego najpóźniej w terminie do 31.08.2013r. wraz z szczegółowymi trasami i czasem przejazdu. Przejazdy odbywać się będą w dni nauki szkolnej ( szacunkowo 189 dni) zarówno po drogach asfaltowych jak i gruntowych. Przewiduje się 3 trasy dowozów i odwozów, po których każdy z pojazdów będzie realizował po dwa kursy w ramach przywozu uczniów do siedziby w Długiej Wsi i Szkoły Filialnej w Piekarach oraz po dwa kursy w ramach odwozów uczniów z siedziby w Długiej Wsi ( pierwszy po piątej, drugi po siódmej godzinie lekcyjnej ). Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przejazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy i ustaleniu planu lekcji w Zespole, lecz nie później niż 31 sierpnia 2013r. Ustalone przez Zamawiającego trasy mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w szczególności w przypadku: 1) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy ; 2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia; 3) zmiany trasy dowozów; 4) zmian związanych z organizacją nauczania w Zespole w poszczególnych dniach tygodnia 5) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: · Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających · Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu zamówienia podstawowego do 20% wartości podstawowej. Udzielenie zamówień uzupełniających uzależnione będzie od uzasadnionych potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć : podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz potwierdzoną kopię aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji do przewozu drogowego osób · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć : wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że wykonane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, itp.). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie usługi ( wykonywane w sposób ciągły przez co najmniej 6 miesięcy ) z zakresu przewozu dzieci szkolnych o wartości minimum 100.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości i okresu wykonywania. · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć : wykaz pojazdów samochodowych, którymi oferent będzie realizował przedmiot zamówienia wraz z kopią dowodów rejestracyjnych pojazdów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Oferent wykaże, iż dysponuje : - co najmniej 3 dopuszczonymi do ruchu , z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC i NW, odpowiednio oznakowanymi pojazdami : 1 autobusem posiadającym minimum 58 miejsc siedzących, 1 autobusem posiadającym minimum 52 miejsca siedzące oraz 1 autobusem posiadającym minimum 42 miejsc siedzących; · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć : wykaz osób, z uprawnieniami do przewozu osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie prawa jazdy kierowcy/ów/ oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Oferent wykaże dysponuje co najmniej 3 osobami zdolnymi realizować przedmiot zamówienia, posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami . · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie należy złożyć podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 PZP III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Parafowany wzór umowy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach : 1) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy; 2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia; 3) zmiany trasy dowozów; 4) zmian związanych z organizacją nauczania w Zespole w poszczególnych dniach tygodnia, 5) wystąpienie w trakcie realizacji umowy zmian obowiązujących przepisów jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanych pojazdów, jeżeli pojazd zamienny spełni warunki dotyczące pojazdu określone w niniejszej Specyfikacji , oraz zmiany kierowcy o kwalifikacjach i uprawnieniach wymaganych w SIWZ. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobra.nowoczesnagmina.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej; Plac Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra, Sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 151533 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej; Plac Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra, pok. nr 12.