OGŁOSZENIE
Burmistrza Dobrej z dnia 2 października 2012 roku. Burmistrz Dobrej ogłasza przeprowadzenie konsultacji projektu „Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013”. Uprzejmie informuję, iż trwają prace związane z opracowaniem Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013”. Przygotowano wstępny projekt programu współpracy, który przedkładamy do konsultacji, aby zebrać uwagi i opinie organizacji pozarządowych działających w sferze pożytku publicznego. Konsultacje odbędą się w okresie od 3 października 2012 roku do dnia 15 października 2012 roku w formie przyjmowania pisemnych uwag i opinii na formularzu, który wraz z projektem Programu jest dostępny na stronie internetowej gminy tj. www.dobra.nowoczesnagmina.pl oraz www.dobra24.pl Wypełniony formularz można przekazać: Z poważaniem Burmistrz Dobrej /-/ Andrzej Piątkowski W załączeniu: 1. Projekt Programu. 2. Formularz zgłaszania opinii.