Dobra: Organizacja wyjazdów studyjnych w okresie X - XII 2011r. w ramach realizacji projektu Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdów studyjnych w okresie X - XII 2011r. w ramach realizacji projektu Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 3 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3 - 5 letnich uczęszczających do Przedszkola w Dobrej i Przedszkola w Piekarach do Kina w Koninie i Teatru w Kaliszu w okresie X - XII 2011r., w ramach realizacji projektu Wszystko zaczyna się od przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I - zorganizowanie wyjazdów studyjnych do Kina w Koninie i Teatru w Kaliszu - Przedszkole Samorządowe w Dobrej Część I obejmuje organizację 2 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrej, tj.: 1. Wyjazdu studyjnego do Kina w Koninie 2. Wyjazdu studyjnego do Teatru w Kaliszu Każdorazowo w wyjeździe uczestniczyć będzie 46 dzieci 3- 5 letnich oraz 5-ciu opiekunów Wykonawca zapewni każdorazowo przejazd autobusem o liczbie miejsc siedzących min. 51. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola. Wyżywienie obejmuje dla każdego uczestnika oraz opiekuna zestaw Happy Meal. Szczegółowa informacja o zawartości zestawu zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed ustalonym terminem wyjazdu. Cena zawierać winna zakup biletów do Kina i Teatru, przejazd autobusem, opiekę pilota i wyżywienie. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie w godzinach od 8 do 15. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wyjazdu udział w spektaklu teatralnym i filmowym dostosowanym do wieku uczestników oraz zawierającym treści edukacyjne. Termin wyjazdów: X - XII 2011r. Część II - zorganizowanie wyjazdu studyjnego do Kina w Koninie - Przedszkole w Piekarach Część II obejmuje organizację wyjazdu studyjnego dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Piekarach Każdorazowo w wyjeździe uczestniczyć będzie 24 dzieci 3- 5 letnich oraz 3- ech opiekunów Wykonawca zapewni przejazd autobusem o liczbie miejsc odpowiedniej do liczby uczestników. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola. Wyżywienie obejmuje dla każdego uczestnika oraz opiekuna zestaw Happy Meal. Szczegółowa informacja o zawartości zestawu zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed ustalonym terminem wyjazdu. Cena zawierać winna zakup biletów do Kina w Koninie, przejazd autobusem, opiekę pilota i wyżywienie. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie w godzinach od 8 do 15. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wyjazdu udział w spektaklu kinowym dostosowanym do wieku uczestników oraz zawierającym treści edukacyjne. Termin wyjazdów : X - XII 2011r.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Oświadczenie według SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku - koncesję organizatora turystyki lub decyzję właściwego wojewody zezwalającego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług turystycznych lub wypoczynku zorganizowanego albo organizacji imprez turystycznych (wycieczek) lub inny dokument poświadczający posiadanie powyższych uprawnień. · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Oświadczenie według SIWZ · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Oświadczenie według SIWZ · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Oświadczenie według SIWZ · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Oświadczenie według SIWZ III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · koncesję, zezwolenie lub licencję · opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wszystko zaczyna się od przedszkola jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowanie wyjazdów studyjnych do Kina w Koninie i Teatru w Kaliszu - Przedszkole Samorządowe w Dobrej. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje organizację 2 wyjazdów studyjnych dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrej, tj.: 1. Wyjazdu studyjnego do Kina w Koninie 2. Wyjazdu studyjnego do Teatru w Kaliszu Każdorazowo w wyjeździe uczestniczyć będzie 46 dzieci 3- 5 letnich oraz 5-ciu opiekunów Wykonawca zapewni każdorazowo przejazd autobusem o liczbie miejsc siedzących min. 51. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola. Wyżywienie obejmuje dla każdego uczestnika oraz opiekuna zestaw Happy Meal. Szczegółowa informacja o zawartości zestawu zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed ustalonym terminem wyjazdu. Cena zawierać winna zakup biletów do Kina i Teatru, przejazd autobusem, opiekę pilota i wyżywienie. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie w godzinach od 8 do 15. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wyjazdu udział w spektaklu teatralnym i filmowym dostosowanym do wieku uczestników oraz zawierającym treści edukacyjne.. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zorganizowanie wyjazdu studyjnego do Kina w Koninie - Przedszkole w Piekarach. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje organizację wyjazdu studyjnego dla dzieci 3- 5 letnich uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Piekarach Każdorazowo w wyjeździe uczestniczyć będzie 24 dzieci 3- 5 letnich oraz 3- ech opiekunów Wykonawca zapewni przejazd autobusem o liczbie miejsc odpowiedniej do liczby uczestników. Wszystkie wyjazdy rozpoczynają się i kończą przed budynkiem przedszkola. Wyżywienie obejmuje dla każdego uczestnika oraz opiekuna zestaw Happy Meal. Szczegółowa informacja o zawartości zestawu zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed ustalonym terminem wyjazdu. Cena zawierać winna zakup biletów do Kina w Koninie, przejazd autobusem, opiekę pilota i wyżywienie. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie w godzinach od 8 do 15. Poszczególne terminy wyjazdów i godziny zostaną ustalone z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wyjazdu udział w spektaklu kinowym dostosowanym do wieku uczestników oraz zawierającym treści edukacyjne.. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 251119 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra.