Zarządzenie
Nr RO.SO.0050.96.2022 Burmistrza Dobrej z dnia 16 grudnia 2022 r. w sprawie sporządzenia i ogłoszenia wykazu obejmującego część nieruchomości przeznaczoną do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony. Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079, 1561) w związku z art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r. poz. 1899, z 2022 r. poz. 1846, 2185) zarządza się, co następuje: §1. 1. Podaje się do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości obejmujący część działki oznaczonej w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym 1717/1, położonej w obrębie Dobra, gm. Dobra, o powierzchni 0,1919 ha, przeznaczonej do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony, szczegółowo opisanej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Burmistrz Dobrej /-/ Tadeusz Gebler