FP.KP.2110.2.2022.AP
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w Urzędzie Miejskim w Dobrej BURMISTRZ DOBREJ ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami i mienia komunalnego w Urzędzie Miejskim w Dobrej Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra Termin składania dokumentów: 31 październik 2022 roku 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie wyższe II stopnia (magisterskie)[1]; 3) minimum 2 letni staż pracy; 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku; 8) znajomość regulacji prawnych w zakresie: a) Kodeksu postępowania administracyjnego, b) ustawy o gospodarce nieruchomościami, c) ustawy o samorządzie gminnym, d) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, e) ustawy o ochronie zwierząt; 9) biegła umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów, itp.). 2. Wymagania dodatkowe: 1) minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy 2) czynne2 prawo jazdy kat. B; 3) umiejętność analitycznego myślenia; 4) umiejętność pracy w zespole i komunikatywność; 5) terminowość, dokładność, odpowiedzialność. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków znajdujących się w zasobach komunalnych; 2) Prowadzenie ewidencji umów związanych z dzierżawą gminnych gruntów komunalnych; 3) Prowadzenie inwentaryzacji i komunalizacji gruntów Skarbu Państwa na terenie gminy 4) Prowadzenie spraw dotyczących najmu lokali użytkowych; 5) Udział w pracach komisji przetargowej zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami; 6) Udział w pracach komisji powołanej w celu zbycia nieruchomości; 7) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania i organizowania procedur związanych ze zbywaniem lokali użytkowych; 8) Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem w ramach ustaw szczególnych; 9) Tworzenie programu gospodarowania mieszkaniowego zasobu gminy; 10) Ustalanie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Dobra; 11) Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Dobra; 12) Zlecanie wyceny nieruchomości i sporządzanie operatu szacunkowego; 13) Oddawanie w trwały zarząd nieruchomości; 14) Przekazywanie nieruchomości na cele szczególne; 15) Zbywanie, nabywanie oraz dzierżawa gruntów komunalnych; 16) Prowadzenie nadzoru nad zasobem – akty własności; 17) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zwierząt; 18) Prowadzenie spraw związanych z utylizacją zwierząt padłych na terenie gminy Dobra; 19) Realizowanie zadań związanych z targowiskiem miejskim (rezerwacja miejsc handlowych); 20) Realizacja praw i obowiązków gminy jako spadkobiercy w sprawach związanych 21) Prowadzenie spraw dotyczących ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości. 4. Informacja o warunkach pracy na oferowanym stanowisku: 1) miejsce pracy: praca w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra; 2) stanowisko pracy: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, stanowisko pracy związane jest z odpowiedzialnością, decyzyjnością, nadmiernym stresem, pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, spotkaniami z pracownikami i mieszkańcami, wymagająca również wyjazdów służbowych; 3) czas pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo); 4) zasady wynagradzania kandydata zostaną określone w oparciu o rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1960). 5. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony klauzulą o następującej treści „wyrażam zgodę 2) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzone klauzulą o następującej treści „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski 3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych II stopnia1; 4) wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie3; 5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych3; 6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe3; 7) nieposzlakowana opinia3; 8) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska4; 9) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą danych osobowych3; 10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych3; 11) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy; 12) inne dodatkowe dokumenty i oświadczenia potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności; 13) w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe 6. Termin i miejsce składania ofert: 1) Oferty należy składać osobiście parter - Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego 2) Oferty winny zostać złożone w zaklejonych/zamkniętych kopertach 3) Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Dobrej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 7. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 8. Informacje dodatkowe: 1) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Dobrej w trzech etapach: a) I etap weryfikacja złożonych przez kandydata dokumentów pod względem formalnym, b) II etap ocena kandydatów na podstawie złożonych ofert. Komisja sprawdzi, czy i w jakim stopniu kandydat spełnia wymagania, w tym wymagania dodatkowe, określone c) III etap przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami. Z uwagi 2) Wybrani Kandydaci, spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i sposobie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; 3) Komisja Konkursowa przeprowadza postępowanie według regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej oraz kierownicze stanowiska urzędnicze w jednostkach organizacyjnych Gminy Dobra stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr RO.SO.0050.64.2020 Burmistrza Dobrej z dnia 24 sierpnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru 4) Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (dobra.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej W załączeniu: 1) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 2) oświadczenie kandydata (ust. 5 pkt. 5-9); 3) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą danych osobowych; 4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych. Dobra, dnia 19.10.2022r. Burmistrz Dobrej /-/ Tadeusz Gebler [1] w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce 2 kandydat, jeżeli posiada prawo jazdy kat. B powinien opisać posiadane kompetencje i doświadczenie w kierowaniu pojazdami 3 wzór do pobrania ze strony BIP: dobra.nowoczesnagmina.pl 4 w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie, wzór oświadczenia do pobrania ze strony BIP: dobra.nowoczesnagmina.pl
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530);
i miasta Dobra;
z dziedziczeniem;
na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski w Dobrej w celach rekrutacyjnych oraz związanych z przygotowaniem dokumentacji i sprawozdawczości procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm.)”.
w Dobrej w celach rekrutacyjnych oraz związanych z przygotowaniem dokumentacji
i sprawozdawczości procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm.)”.
(w tym adres poczty elektronicznej) i nr telefonu, niezbędne do poinformowania o dalszym postępowaniu konkursowym.
w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra lub przesłać pocztą na adres Urzędu
w terminie do dnia 31 października 2022 roku do godz. 15:30
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - ds. gospodarki nieruchomościami i mienia komunalnego”.
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymagań niezbędnych, oferty złożone po terminie, nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu dokumentów podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego. Do dalszego postępowania konkursowego nie będą dopuszczeni również kandydaci nie spełniający wymagań niezbędnych, określonych w ogłoszeniu,
w ogłoszeniu,
na sytuację epidemiczną rozmowa kwalifikacyjna może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line;
na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej oraz kierownicze stanowiska urzędnicze w jednostkach organizacyjnych Gminy Dobra”;
w Urzędzie Miejskim w Dobrej.