Dobra, dnia 05.07.2022 r.
/-/Przemysław Tomczak
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10
62 – 730 Dobra
IGOŚR.WZ.6733.6-CP.2022
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 438/73, 438/2, 438/41, 438/37, 438/53, 438/57 (obręb Skęczniew).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 05.07.2022 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
/-/Z-ca Burmistrza Dobrej
Kontakt tel.: 63 279 99 33
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak